Ben de cok korkmuştum haklı olarak oyuzden görür görmez yazmak istedim. İnsanın aklına hep en kötüsü geliyo. Benim bebeğin iki lobunda da vardı bi sonraki kontrolde çok küçülmüşlerdi daha sonrakinde hiç kalmamıştı. Benim kendi doktorum kendi bebeğinde multikistler oldugunu soyledi. Önerim tabiki boşvermeyin detaylı testlerinizi ya da doktorunuzun önerdiği testleri yaptırın. Ama içinizi de ferah tutun 🙏🏽