milayerli hamile kaldım rutin tahliller yapıldı tsh 4.18 çıktı. Doktorum dahiliyeye yönlendirdi hemen ayrıca şekerde yğksek çıkmıştı. Doktor bu değerde 6 haftalık hamile iken 75 mg. Levotiron başladı. Her ay tahlili tekrarlıyorum. İlaçla beraber düştü tsh ama doktor ilacın dozunu 50 mg. Düşürdü şekilde devam ediyorum. Şuan hafta içi 5 gün 50 mg haftasonu 2 gün 25 mg olarak kullanıuorum. Tsh 1.98 doğuma kadar devam edşcem sanırım.