Dilekka evet ikincisinde öyle derler genelde bende daha bi kere hissettim pit diye ama omuydu degilmiydi bilmiyorum ya pazartesi kontrolüm var doktoruma detaylı sorucam çok merak.ediyorum hissetmeyi her kontrole gitmem de ağzım burnumda gidiyorum ya bisey olduysa diye rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🐣