Mehtaptuncayy Kızlar merhaba 31. Haftadayız ve bebeğim ilk günden beri hep başaşağı ve yüzü sırtıma dönük duruyor 🥹 hiç yüzünü göremedik zillinin. Acaba bu doğum için iyi bir şey mi 😅
SeymaYC Mehtaptuncayy merhaba bizimki de makat geliş :)) yüzünü de pek göstermiyor elleri kollarıyla kapatıyor hep nadiren görüyoruz:)))