elifcindoruk Planlı sezaryen düşünüyorum. Merak ettiğim şu; doktorumun verdiği tarihten önce doğum başlarsa, sezaryene engel bir durum söz konusu olabilir mi? Yoksa hastaneye gittiğimde istediğim şekilde doğumum gerçekleşir mi? 😊
Seymaben elifcindoruk yani yolda veya evde normal dogurmazsan😅hastaneye gittiginde sezeryan olabiliyorsun diye biliyorum ben
Emedko elifcindoruk yine sezeryan olursun diye biliyorum cnm . Çünkü doktorunla sezeryana karar verdiyseniz bu değişmez gününden erken olsa bile
Ezgiduru elifcindoruk merhaba 3.5 sene önce sezaryan günü almıştım. Ama 2 hafta öncesinde sancım ve acilmam çıktı hemen acil sezaryana alındım
elifcindoruk Emedko anladım bende öyle düşünüyorum ama vajinal doğum fanı arkadaşlar bazen kafa karıştırabiliyorlar yorumlarıyla o yüzden emin olmak istedim 🥰
Naazli elifcindoruk planlanan sezaryen tarihinden önce sancılarım vardı ufak ufak sonra suyum geldi sancılarım daha çok arttı. Hastaneye gittim sezaryene aldılar. Yani jet hızıyla doğurmak mucize gibi birşey hele ilk doğumda bu yüzden en fazla benim gibi bi kaç saat sancı çekersiniz 😂
elifcindoruk Naazli birkaç saat sancıya razıyım yeter ki sonuç istediğim gibi olsun😅 teşekkür ederim cevabınız için içim rahatlıyor 😍