Bende sürekli yaptırıyorum saç diplerine değmiyor zaten birşey olmaz diye düşündüm kuaförüm çıkan koku ve dumanın rahatsız edeceğini söyledi kesinlikle izin vermedi protein bakım yaptı doğum sonrasına kadar idare eder dedi. Onu deneyebilirsin memnunum ben .