Burada herkesin hikayesini dinledim kah güldüm kah ağladım sıra kendi hikayemi yazmaya geldi çok duygusalım inşallah yarın doğumdan sonra tüm süreci en net haliyle anlatmak istiyorum 🥰 Çok korkuyorum çok duygusalım herşeyi bir arada yaşıyorum şuan ağlıyorum çok tuhaf oldum😪 Öneriniz varsa alabilirim suniyle başlatılacak 40 haftaya girdik bebeğimin gelişimi 2 hafta ilerde olduğu için beklemek istemedik ikimiz içinde zor olur diye. Hiç sezeryan ihtimalini düşünmek istemedim çünkü normal istiyordum ama yarın suniyle de gelmezse sezeryan olucam🥺