Kızlar 7 haftalık hamileyim dün akıntı reklinde kahverengi leke geldi hemen doktora gittim kalp atışları gayet iyi bir sıkıntı yok tedbir amaclı düsük ignesi verdi bir tane vuruldum bir kutuda hap verdi fitil olarak kullancaksın dedi bazı arkadaşlar fitili kullanma acılma yapabilir diyorlar sizce kullanmalımym benim yaşadıgımı yaşayan var mı ne yapamalıym