Patito__ Arkqdaslar selam 17+2 yim bugun karnimda bole kelebek kanatlanir gibi bir hisle uyandm saniorm bebek harketi fkat bgun ozellikle hee bole oldugunda biraz gaz agrisi gbi agriyla birlikte oluyor 2,3 saniye falan suruyor bu normalmi acaba bole olan varmi ?
Betus93 Patito__ postu acarken 30 dan sonraki haftalardan bahsedilen bise oldugunu sandim da 17 demissin. Bu haftalarda ben bebegimi pit pit hissediyordum. Nasil bir agri 🧐sen 30 dan sonrayi gor 😂😂😂
Fatmazaltn Patito__ oluyor canım bu haftalarda ağrı. Ama bebeğin hareketlerinden değildir daha çok minnak çünkü. Büyük ihtimalle gaz sancısı çekiyorsun. Gece yatmadan önce süt gibi gaz yapan şeyler içmemeye dikkat et
Mavilihayaller Patito__ vallahi hareketle birlikte agri okuyunca 30 ustu sandim. Sen bi de 30dan sonrasini gör 😄 ayaklar karnimi delip cikacak gibi oluyor bazen cok ağrılı oluyor doguruyorum sanyrm Allah muhafaza 😄
Patito__ Maviss35 cekmek birsey degil ya ben dogumu goze almisim ☺️ Sadece harket ettiginde agri olmasi normalmi o beni korkuttu yani harkt edince agri hisseden oluyormu bu sekilde ondn icin rhat degil
Maviss35 Patito__ valla 35 teyim hareketleri o kadar canımı acıtıyorki. Ne güzel konuşuyorsun öyle demekki mide yanmasından bu saate kadar hiç uyanık kalmadın😂 geberiyorum vallah
Patito__ Maviss35 ilerleyen haftalarda agri normalde 17+2 yim bu haftalarda hic duymadim. Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin az kalmis ya sabir 😊
Patito__ Betus93 iste sonra agrili hissedildigini bliorm suan bole harket ederken ayni zamanda harketn okdgunyerde sikisma gibi
Patito__ Fatmazaltn gaz yapacak hicbirsy icmiyorum birde sce bebek harkt edince o agrinoluyor sikisma gbi insallah koru brsy deildir morlm cok bozuldu
Patito__ Mavilihayaller iste sonra agrili hissedildigini bliorm suan bole harket ederken ayni zamanda harketn okdgunyerde sikisma gibi