Luluk ilk defa doktor kontrolüne gittim doktor yüzüme o 35 yaşmis anne dedi direk sonra 2li tarama istemiyorum dedim sen neyine güveniyorsun 35 olmuşsun genetiği bile gideceksin 2lo yaptırmiyorsun dedi zaten bu gerici konuşma gerilmeme yetti 2 li sonucu gördü direk yas riskinizi saymazsak hersye normalde dedi kagidi ters bir şekilde elime verdi 3lu riskli çıktı 50 tane kapı gezdiriyorlar git imza at git söyle yap daralıyor insan