Ebrulii34 Kızlarrr instagram da güvenilir isimli hastane çıkışı yaptıracağım bir yer var mıı? Malum dolandırıcılar arttıı nereye yaptıralım fikir veriinnn
cigdem4154 Ebrulii34 aklimatasarım da yaptırdım hem çok memnun kaldım hemde diğer sayfalara göre daha uygun
Mavininbiri Ebrulii34 Kargo,kapıda ödeme ücretsiz bir şekilde 300₺ ye eserbebetasarim sayfasından yaptırdım. enderbebehediyelik diye bir site var oda dolandırıcı
Ga0312 Ebrulii34 ya bu hastane şıkışları isimli olanlar çok büyük geliyor bebeğe yüzüyor resmen içinde ben o yüzden bu sefer yaptırmıcam kızımda yaptırmıştım hemde çok özendim yani . Kızım 52 cm 3590 doğmasına rağmen aşırı büyüktü 3 ay olunca tam gelmeye başladı
Yesilev Lohusatasarımlarıberk te yaptırdım güzel geldi yalnız yaklaşık bir ay sürdü gelmesi sipariş verirken söylemişlerdi ama
Babysharkk Ebrulii34 https://instagram.com/ght_babyshop?igshid=YmMyMTA2M2Y= ben burada yaptırdım memnun da kaldım gayet güzel oldu fiyatları da iyi geldi bana
Beyzasssss Ebrulii34 nakisbahceesi diye bir sayfaya yaptırdım hızlı teslim edildi ve güvenilir bir sayfa😊