Zeynonun_annesi 121 kaşarı nasıl tüketiyorsunuz? Siz türkler kahvaltı da yiyorsunuz qaliba.. amma nasıl? Cevaplarsanız sevinirim..☺️
Merve0671 Zeynonun_annesi tost yap ye sadece ye beyaz peynir gibi , yumurta üzerne rendele güzelce ye
121 Zeynonun_annesi Mesela ben genel de tost yaparım ya da soğuk sandviç şeklinde bu ikisi çok pratik oluyor ama keyfim yerindeyse mantarlı kaşarlı omlet de çok güzel oluyor 😊 Yani kaşarlı omlet falan bunlar her yerde olan şeyler 😂😂
Merve0671 Benjaminannesi şeker canım, herşeyin fazlası zarar vücuda, şeker hastası olursun bebeğe kilo olmaz sadece sana kilo olur oda hastalığı tetikler , örnek mesela günde 1 elma ye, ceviz 2 taneyi geçmesin fazla kuruyemiş şişirir yeme
Benjaminannesi Dyg___ anneme göre hepimiz 2500 2600 doğmuşuz da eşimin ailesi 4 ila 5 arası doğdukları için ki hepsi için geçerli benim üzerime fazla geliyorlar 🥶
Dyg___ Benjaminannesi bende 2800 doğmuşum canım hiç takma erkek tarafının hepsi öyle demek ki benimki de öyle daha 3 kilo olamamış 3 ten aşağı istemezmiş ye ye deyip duruyo 😒 siparişe göre çocuk yapıcaz oldu 😂
Merve0671 Çikolatayı canın isterse ara sıra ye güzelce ara sıra türk kahvesi seviyosan içebilirsin , ekmek yeme ekmek içi yeme bol yeşillik
SusamTanecigi Benjaminannesi ben özel kliniğe gidiyordum dediklerinizi yaptım kaşar süt badem falan doktor yediklerin ile alakalı değil dedi hatta her hafta gittiğim dönemde bir ara hiç kilo almadı ciğer geliştirici yaptı doktorum bana hem ciğerleri gelişir hemde kilo aldırır bebeğe dedi 2.500 üstüne çıksa yeter demişti 2725 gram doğdu doktorunuz ile bunu konuşabilirsiniz
Merve0671 SusamTanecigi zaten ciğerlerinde sorun olduğunu fark ettiği için yapmış öyle demiş ama yapıylada alakalı bünyesi kilo alakalı deil
SusamTanecigi Merve0671 hayır ciğerleri ile alakalı olduğu için yapmadi bazı büyük şehirlerde son haftalarda her şekilde yaparlar ama bazı yerlerde yok yeni literatürde bu şekilde dedi kilo alabilsin diye yaptı sadece yanında ciğerleri de gelişir demişti dediği gibi kilo da aldı bebek iğneden sonraki haftaya tabi ki buna doktoru karar verir her bebek 3500 4000 olacak diye bisey yokbki doktorumuz da 2500 de 3500 de aynı der önemli olan hastanelerin koyduğu bir sinjr var ona ulaşmak yoksa araştıralım diyor çoğu demişti
Zeynonun_annesi Benjaminannesi İn Şəə Allah almışdır.. ben çok fazla takmıyorum doğacağı kadar doğar zaten sağlıklı olsun yeter.. amma etrafımızdakilere kalsa 5kilo olmayana kadar doğurtmazlar bizi..🤣😂
Merve0671 Zeynonun_annesi evet canım , canın nasıl isterse nasıl seviyorsan o şekilde yedirmeye çalış kendine
Merve0671 Benjaminannesi çünkü bir çoçuk düşün hasta olduğunda geçer bir köşede oturur sesi sedası çıkmaz ama keyfi yerinde oluncada yerinde durmaz, anne karnındaki bebeklerde öyle eğerki çiğerlerde sıkıntı görse yapar iğne baktı önüne geçemiyor alır hemen riske asla atmaz can oda