atak13 doktora dün gittim sancım vardı biraz salı sezaryen ım var ama ağrı vs olursa gel durma alalım dedi başım niye ağrıyor ya
Eda_65 atak13 bende 38+4 haftalığım başım ağrıyor ama ben nezle oldum ondan doktor demedi mi ağrı kesici iç diye ben eğer çok rahatsız olsam içiyorum günde bi tane
atak13 Eda_65 Yok daha önce vermişti bugün aşırı derece ağrı var dün aldım bir tane Bugün de alayım o zaman Parol alacağım Siz parolmu içiyorsunuz bana Parol vermişti