Onceden bir düşük geçirdim suan 15 haftalık hamileyim ama dün akşam lekelenmem oldu bu sabah hastaneye geldim korku ile iyiki gelmişim rahim ağzım kapalı ama alt kisminda açılma oluşmuş doktorum onun dikilmesi gerektiğini söyledi vede küçük bir operasyon geciricem bunu okuyan olursa bana dua edin lütfen ilk bebeğim olucqk Allahin izni ile kucağıma almak nasip olsun cok uzgunum