Kizlar son bir kac gundur ic camasirim islaniyodu. Doktora gittim bakti sivi normal dedi 13sm kadar var dedi. Onumuzdeki cuma sezeryan olucam o zamana kadar yeterlidir dedi. Ancak bu sabah uykuda az az sivi geldiyini hiss ettim. Ayaga kalktim yine geliyodu. Tualete gittim ic camasirim bide icine koydugum ped tam islakti. Tualetimi yapip ciktim doktorumu aradim 1 saat ped koy bekle yine sivi varsa gel dedi. Ama tam olarak islanmadim. Simdi icim icimi yiyor sivim mu tualetim mi diye😏😏 tualetimi tutamamis ola bilirim ama hic bir sekilde ayirt edemiyorum