Aaazlize Ben ilk hamileliğimde gittim cok ilgili bi doktor bende tavsiye üzerine gitmistim ama cok fazla gidemedim eşimin tayini cıkınca gebzeden tasınmak zorunda kaldık
Kubr_a Damlademir ben seher hanıma gidiyorum aslında ama kendisi temmuz ayı boyunca izinliymiş Çiğdem hanıma yönlendiriyormuş hastalarını doğumum temmuz sonu 😟 kafam çok karışık siz doğum yaptınız mı
Damlademir Kubr_a 35+5 im bende hayır daha yapmadım Sibel hanımın hastasıyım Pazartesi gidicem randevum var Sibel hanımla konuşabilirsiniz bence Seher hanımla birbirlerine danışarak hareket ediyorlarmış
Kubr_a Damlademir sizinde az kalmış sağlıcakla alın kucağınıza inşAllah bende perşembe günü gideceğim bi araştırayım Sibel hanımı ilginiz için teşekkür ederim 🌸
Damlademir Kubr_a rica ederim ne demek sizde sağlıkla alırsınız inşallah bebeğinizi 🌸siz kaç haftalık oldunuz doğum ne zaman gözüküyor 🥰
Damlademir Kubr_a evet inşallah doğum çok korkutuyor beni ama bakalım ne nasip olcak nstye girdiniz mi hiç
Kubr_a Glsm_94 öyle mi araştırdınız mı hiç doğum da falan nasılmış bilginiz varmı birden bire doktor değiştirmek zorunda kalmak kötü bişeymiş telaşlandım açıkcası😟😟
Damlademir Kubr_a oy maşallah Sibel hanımın hiç erkek bebeği yoktu bütün gebelerim kız demişti 🙈😂😂 doğum süreciniz de güzel geçer hatta yanındaki asistanı da hamile 😊🌸
Damlademir Kubr_a bende daha girmedim 31 de gitmiştim en son işlerim olunca randevum çarşambaydı aslında erteledim 🙁
Glsm_94 Kubr_a çok ilgili ve guleryuzlu doğumda da aynı şekilde kız kardeşimin doğumunu Sibel hanım yaptırdı oda çok memnun kalınca bende ona gittim ki iyiki diyorum