Deletedmom_110 127383 35 olduk biz de😍 Dün kontrolüm vardı doktorum 15 gün sonra gel çatı muayenesi yapalım doğumu belirleyelim dedi heyecanla bekliyoruz 🥰
DerinKoss 127383 36+5 bugün 🥰 Pazartesi randevumuz var bakalım sezeryan tarihimiz şimdilik 1 Temmuz yani 14 gün var ama Pazartesi muayenemizle birlikte belki daha erken alınabilir 🥰
127383 Deletedmom_110 ben daha çatı muayenesine girmedim🤭 bsey de demedi ptesi kontrolüm var bakalim ne zaman alacak çatıya beni
Sultan_gunes Deletedmom_110 38+3üm kontrole gittim doktor sancın veya ağrın yok çatı muayenesi yapmayalım dedi
Deletedmom_110 Sultan_gunes Aa neden öyle dedi ki ne alaka sancı mi olmasi gerekirmiş çatıya bakmak için peki doğum nasıl olacakmis
127383 Sbm050421 suan gözüme cok geldi🤭😁 burda da hamişler 20 30 yazinca ben 100lerdeydim bana diodular cook var sana. Bak simdi ben 20lere düştüm
Nur123aa 127383 normal doğum ama bebeğim çok kilolu zorunlu sezeryan olabilirim doktor öyle söyledi ilerleyen haftalara bakicak canım ☺️ bana diyor ne yedin böyle tontis oldu bende hiç iştahım yok dedim genetik herhalde bende bebekken iri doğmuşum
Eslemdemr0309 127383 sancım sabah yataktan kalkerken oluyor biraz sonra geçiyor sürekli tuvalete çıkıyorum ama son hafta olduğu icin artık bebek asagiya indi mesaneme baskı yapıyor agri yok ama sık tuvalete cikma var 🤷🏻♀️
127383 Nur123aa kac kilo oldu bebis🌸 bana da tombis diyor bebek icin bnde zorunlu sezeryandan korkuyorum ya normal istiyorum
127383 Eda_65 son güne kadar bekle kuzum sancilarin gelir, Rabbim saglikla kucagina almayi nssip eylesin🤲🌸
Nur123aa 127383 3900 olmuş bugün 38+2 hafta doktor sıkıntı yok normal yaparsın dedi zaten nst sancilarim çıktı açılma sancısı dedi bir kaç güne gelir diyor inşallah 🙏