Melikeuyar Kızlar panik atagim var ama 2 gundurdr nefes darlığı var Vicudum çekiliyo resmen sızlıyo yatamyrm kalkamyrm acaba gebelik zehirlenmesi falan oluyo korkmaya başladım
Hilal-95 Melikeuyar tansiyon yükselmesiyle idrarda protein kaçağı felan cıkıyor bu şekılde oluyor zehırlenme mesela benm gözlermin önünde sinekler ucuyordu sürekli gözlerim kararıyodu son haftamda tansiyondan gebelık zehirlenmesi geçiriyomusum
Gamzelit Melikeuyar canım öyle olmuyor pek ablamda yaşadık bende de risk var herkeste aynı olacak diye bişe yok ama ödem fazla ve tansiyon yüksek, mide bulantısı kusma ve ishal olur genelde.
Nurcantas65 Gebelik zehirlenmesi belirtisi tansiyonun 14/9 dan yüksek olması tansiyonunu bak. Normalse o zaman başka seydendir kaçıncı haftadasınız bu arada?
Hilal-95 Melikeuyar şekerden olmuyor tabıkı onada dikkt etmek gerekıyor canm benmki tek arter direnc artısı vardı tansiyonu tetikledi