segah06 Bende hiiiç bir şey yoktu, hamile oldugumu şans eseri öğrendim. Evde kalan bir tane testi yaparak o da pozitif cıkınca aa bozuk herhalde falan demiştim. Bazen hiçbir belirti olmayadabiliyor kuzum, arkadaşımda da regl olacakmış gibi bir ağrı varmış mesela sadece. Her vücut farklı