İki bebeğim var (17 aylık, 3 aylık) büyüğü yıl sonunda 2 yaş olacak. Şu an hep dışarı çıkmak veya evde etkinlik yapmak oyun oynamak istiyor, maalesef ben yetişemiyorum. Acaba yeni dönemde kreşe mi göndersem senelik mi oluyor bilgim de yok. Sizce erken mi, nasıl yapmalıym tercübeleri tavsiyeleri paylaşır mısınız?