Birgul Mucizem_00 benim hamileliğim boyunca hep akıntım olurdu bazen sıvı bazen süt kesiği gibi hiç bi zaman geçmedi. Doktor rengi değişmedikçe ve kokulu olmadıkça normal demişti☺️
Kizilkafaa Mucizem_00 Hemde nasıl, orkid koyuyordum artık. Ancak doktorum orkid koyma peçete koy en kötü dedi. Günde 3 kez çamaşır değiştiriyorum
Hasrett81 Hamileliğin boyunca vardı doktora söyledim fitil verdi kaşıntı olunca da krem verdi birşey yapılmıyor fitil kullanmama rağmen de geçmedi
Mucizem_00 Hasrett81 su içelim belki temizler bol su, cok takma bosver onemli degilse zaten demek dogal Bi sürec :)