minik_koala_ve_annesi rumeysa_43 bende 5 tam olarak kac hafta kac gram canim.benimkide erkek alparslan olacak insallah
Kelebekdegilkepenek ilk oğlum Alparslan şuan 14 aylık, ikinci oğlum da içerde 5.5 aylık Efehan ismini düşünüyoruz 🥰😘
Gzmmtrkmn rumeysa_43 ilk oğlumun ismi Ediz. Şimdi 2. Ye 33 haftalık hamileyim, onun ismi de Poyraz olucak inşallah 🙏💙