Merhabalar, bir şey danışmak istedim.🙂
Adetime yaklaşık 2 hafta kadar önce kanamam oldu hasta oldum sandım, kasıklarım da ağrıyordu. Fakat lekelenmeye döndü bazen damla damla bazen yoğun geliyor kasık ağrım devam ediyor. Kanama olduktan 2 gün sonra kan testi verdim 0,100 çıktı sonucum. Şuan ragle 6 günüm kaldı hala devam ediyor yerleşme kanaması olsa bu kadar sürmezdi sanırım değil mi?