Akşam arkadaşlarımızla disardaydik 12 de eve dönmüştük neyse üstümü falan çıkardım eşim o sıra lavabodaydi pijamalarimi giyip yatağa uzandım başta belime bı ağrı vurdu yoruldum tüm gün ondandır dedim bı anlam yüklemedim derken aradan iki dakika geçti belim ayriliyor sandım kaburgalarima bir taş oturdu resmen bacak aramda rahmim innailmaz sızlıyor ama durmuyor. Bu arada bebekte sertleşti toplandı kaldı yavrum benim kendimi öyle sıktım ki o da hareketsizlesti direkt yataktan kalkıp çığlık attım nerdeyse esime seslendim , barış koş vs gibisinden o gelene kadar altimda ıslaklık hissettim zaten o saatten sonra sakinlesemedim Allah’a yalvardım nolur olmaz alma benden diye dünyanın en zor anlarindna biriydi benim için. Eşim kucakladı indirdi merdivenden çıktık evden yolda arabayla acile gidiyoruz bu sefer kusmaya başladım
Herşey üst üste oluyordu. Acile gider gitmez doktorum arandı zaten idrar ve kan tahlili verildi. Suyum kontrol edildi Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun suyumda sorun yokmuş çok az bı sızıntı olmuş ama sudan yana bebeğin sorunu yokmuş. Yavrum çok iyiydi ama korkmuştu tek sorunumuz şuydu ki böbreklerimin oraya kadar gitmiş essek sipasi bobreklerime ve kemiklerime baskı yapıyormuş. İlk önce uygun bı dozda sakinleştirici yapıldı bana sonra ağrı kesici bulantı için serum vs derken hastanede serumla tavaf ede ede eşim belimi karnımı ova ova anca yer degistirebildi sipam. Haftamiz henüz 18+2 dogursaydim yaşama ihtimali sıfırdi bunu biliyodum. Canım öyle çok yaniyo öyle ölecek gibiydim ki ama o an kendi can acıma değil yavrumun derdine düştüm ya ona bişey olursa diye . sakinlesemedim eşime yalvardım nolur bişey olmasın vs ama o ne yapabilir ki garibim peşime döndü anca şimdi yazarken bile ağlayasim geliyo aklım oynuyor ona bişey olacak diye. Rabbim kimseyi böyle acılarla sinamasin. Zor hamilelik geçirenlerede Rabbimden şifa diliyorum 🙏🏻🙏🏻