FatmaNur_27 37+6 haftalık hamileyim sabah 8 den beri belime kalçalarıma ve bacaklarıma ağrı giriyor baya rahatsız oluyorum geçip tekrar başlıyor çatım da ağrıyor bu doğum sancısı mı karnımda fln ağrı yok Bebek haraketlerini takip ediyorum normal
Sena646 FatmaNur_27 belinden bacağına saplanan bı ağrı mı akşamları benimde oluyor ama biraz uyuyunca geçiyor 36+4 deyim yalancı sancılar çok sinir bozucu bı ağrı🥴😔
FatmaNur_27 Sena646 benim hiç yalancı sancım olmadı ilk defa böyle bişey oluyo geçer diye bekliyorum devam ediyor bakalım geçmezse öğlene doğru hastaneye giderim