Merhabalar arkadaşlar
21 haftalık ikizlere hamileyim 18nci hafta da kanamam oldu doktor sebebi bulamadı, perinatoloji doktoruna gönderdi oda alttan muayene ile plesenta ile zar arası açıklık var kanama olmuş dedi. Artarsa sıkıntı atmazsa problem yok kendiliğinden düzelecek şey dedi daha önce böyle bir şey yaşayan ve düzelen var mı