Minikmucizemsiniz2 Merhaba hanımlar 2 yaşında kızım var diş etleri çok fazla şiş ve hiç bişey yemiyo icmiyo doktor ilaç verdi kullanıyoruz ama hiç bı faydasi yok bildiğiniz bi yöntem varmı acaba 😔
tazebiranne_hg04 Minikmucizemsiniz2 meyveleri dondurarak verin isterseniz şişliğini azaltır sakinleştirir belki 😕
Uzaldiii Minikmucizemsiniz2 kızım küçükken el ayak ağız hastalığı geçirmişti ağzının içinde de yaralar çıkmıştı ve doktor gliserin vermişti bize yemekten yarım saat önce sürüyordum rahatlatiyordu. Enfeksiyon kaynaklı olabilir başka bir çocuk doktoruna daha sorun isterseniz.