Kızlar 19+4 günlüğüz bugün. Karnımda normalde de ağrı başladı. Doktora gittim idrarda engeksiyon çıkmadı. Erken doğum riskim açılmam yokmuş. Ama ağrım hala devam ediyor. Ve 2 günden beri idrarımı yaptığımda dik duramıyorum çok tuhaf bişey. Sizde durumlar nasıl ? Benim yaşadığımı yaşayan var mı ?