Burcu7260 Bugün 9+1 olduk kızlar mide bulantısı çok yoğun yaşıyorum çalışıyordum 10 günlük rapor aldım mide bulantısından uyuyamıyorum bile ilaçlarda bir işe yaramıyor sizde durumlar nasıl 😵💫😵💫
Ayse0289 Bende Bugun 9 oldum Canim senle ayni durumdayim calisamiyorum 1 aydir durumum degismedi 😫 sabahlari Cok yogun sekilde bulantilarim oluyor ve aksamlari da ayni sekil uyuyamiyorum 😓 umarim 3. ay’a girince duzeliriz
Harikuya_Su Bizde 9+3 üz bulantılarım kesildi benim çok şükür 1 ay çektim sadece öğünlerimi çoğalttım az az sık sık yiyorum midem boş kaldımı benimde bulantılarım başlıyor bu zamanlarında tadını çıkarmaya çalışıyorum pozitif olun kızlar 😁