gulocan12 hayır canım hicbisey vermedi doğumu bekliyoruz yani bende bide pıhtılaşma yoktu sadece yatkınlık olduğu için kullandım ama doktorum doğuma yakın biraktiriyoruz demişti hani aniden ameliyat falan olursa kan durdurulmasinda bi aksilik vs yaşamamak için