Kızlar selam reglime 5-6 gün var ama dün akşam hiç olmadıgım şekilde gaz sorunu yaşadım yediklerimde farklı değildi.sabah test yaptım silik görüyorum 5 haziranda çatlatma iğnesi olmuştum. Onun etkisi kalmamıştır dimi? Doktoru aradım o dönüş yapana kdr sizlere de yazmak istedim yaşayanlar vardır belki. kaset teste hafif çizgi belirdi sizlerde görebiliryor musunuz?
