Gamzee66 Selam kızlar. Park beşikleriniz içim hangi marka yatak tercih ettiniz? Bu konuda fikri olan anneler yardımcı olabilir mi acaba?
Behiye89 Gamzee66 elele madre aldık. Kurduk inanılmaz güzel. Mağazasına gidip almıştım yakından görmek için.
Menek16 Gamzee66 Elele madre aldım araştırmalarım sonucu magazasından görerek kurduk baktık gayet güzel ve kullanışlı görünüyor 🍀
Gamzee66 Ece__ Menek16 Yesim Peki içine hangi yatak markasını tercih ettiniz? Teşekkür ederim bu arada hepinize.
Ece__ Gamzee66 ben Yataştan alacaktım 1 ay sonra gelir dedikleri için trendyolda bir markadan aldım ama hatırlamıyorum markayı, kalınlığı 10 cm olan bir sünger yatak
Menek16 Gamzee66 elele magazasından aldıgım için yatak hediye verildi ince sünger yatak ama zaten ek olarak reflü yatagı da alacagım 🙏🏻
Mercimekos Gamzee66 ben yataştan yaylı yatak aldım ama kırk güne gelir dedikleri için yeni açılmış teşir ürününü almak zorunda kaldım