Aydanshn Kızlar bu sabah sağ tarafımda kalp çarpması gibi bişey hissettim bebek haraketi olabılır mi sizce kalp gibi atıyordu😌bu arada 16+4 üm ilk gebeliğim
Alparslaninannesii Aydanshn yok cnm o karinda bir damarın atimi bende hamilelikten önce de cok oldu suan cok daha fazla atıyor rahatsiz oluyorum
Krnn1 Olabilir canım. Zaten farklı bir his karıştıracağını sanmıyorum. İçerden sanki göbeğin seyiriryormuş gibi olur. Bende 16+6 da hissetmiştim. Şimdi daha iyi hissediyorum 20. Haftamdayım. Karnımdan belli oluyor. Vuruşları yakalarsam🤣