Ben oğlak burcuyum keçiyim valla ilk özelliğini maalesefki taşıyorum🫤 aşırı duygusallar, akşama kadar çalışsın yorulmak nedir bilmezler, ah o inat yokmu başıma bela kafama koyduğumu yaparım inat uğruna sevmiyorum bu özelliğimi de ama değiştiremiyorumda🫤 ama şöyle ki bazen kafama koyduğum hedefler beni zirveye taşıyor bi yönden de iyi🥰 ama çocukluk döneminde bu burç cidden anneyi çileden çıkarıyor söyliim çocukluğum hiç çekilmezdi Allah anneme o zamanlar yardım etmiş sanırım 🤣