Cansusahin05 canım bende aynılarını yaşıyırum ama senin durumun daha kötü benimde 4 aylık hamileyim ama bel fıtıgım var ve biraz fazla ayakta durup eğilip iş yapınca belim tutuluyo kitlenip kalıyorum kayınpederim anju oldu bir haftadır bendeydi kafayı yedim yani gelen giden e bu sıcakta kapalıyım bide oturamıyorum edemiyorum adamın evide üst katımda yani ve hiç bişeyide yok gayet saglıklı geziyo tozuyo attı başıma görümcem tatile gitti bide üstüne adam buraya yerleşmeye başladı bende eşime söyledim rahatsız oluyorum diye kavga ettik konuşmadı benimle adamda gelmiyo daha tavır koydum anahtar felan istemeye başlamıştı ben niye evimin anahtraını veriyimki sana uzanıyorum ediyorum üstümü çıkarıyıprum duşa felan girsem pat diye eve giricek anahtarla başta tavrının koy canım kavga ediyosanda et kimse senden ve bebeginden önemli değil