Hilalozc 22 haftalık hamileyim bebeğim hiç yukarı cikmadi bu durumu yaşayan sorun olma olasılığı varmi
Cananyildiz Hilalozc normal canım. Bendede aynısı var büyüdükçe çıkacaklar demekki doktoruma sormustum burdada cok karşılaştım merak etme
Mucizeminnos Hilalozc ben de 22. Haftadayım benimki de hep kasıkta ilerleyen haftalarda yukarı çıkar 🌸
myangelson Hilalozc benim de 22+6 kasıkta hep bende serklaj var onunla da ilgili mi bilmiyorum ama herkes öyle yazmış sanırım normal
aslansmommm Hilalozc benimde öyleydi şu an 24+2 yeni yeni göbek deliği hizalarında artık zamanla cıkıyor yukarı bakalım 🥰
Mucizeminnos Hilalozc aynen en başından beri kasıkta hissediyodum hala daha öyle çarşamba doktora gitcem sorarım yine de ama normaldir yani