Htc123yy Dün test verdim idrarda eritrosit referans aralığı 0-3 olması gerekliymiş ama benimki 6,araştırdım idrarda kan görülmüş başına gelen varmı yada bilgisi olan
mhdmraa Zerezer benim bir şikayetim yoktu idrarda yanma falan da olmadı rutin tahlillerde öyle çıktı ondan sonra daha tahlil vermedim hala bir şikayetim yok ama doğumdan sonra urolojiye görünmeyi düşünüyorum bobrekle alakalı olabilirmis