DenisBulut
Merhaba güzel insanlar... Epilepsi hastasıyım ve ilk muayenelere göre 33 cuma günkü muayeneme gore 35 haftalik hamileyim 🤔 hastalığımdan dolayı genel anestezi sezeryan olucam 27eylulde bi randevum daha var o zamana gün verirmi acaba birde o zamana 37 haftalik olucam galiba 😀 kafam cok karıştı bu islerde ya 😁 zaten heyecanlıyım 🤗🤗🤗