Zynpbr00 Daha doğumuma çok var ama merak ediyorum. Yıkanabilir bebek bezi kullandınız mı ya da kullanıcak mısınız? Sizce kullanışli mı?
Deletedmom83940 Zynpbr00 ben daha doğurmadım ama çok sağlıklı olacağını düşünmüyorum ki yeni doğanların günde 6-7 kere bez kirlettiğini düşünürsek yani boklu bezleri yıkamakta zaman isteyen bişey buna ayıracak vaktimiz olamicak bence siz bilirsiniz tabi de benim fikrim bu yönde 😊
aysbuk2baby Zynpbr00 6. Aydan sonra başlamıştım kızımda. Çok da başarılı bir süreçti, tuvalet iletişimi yapıyorduk kızımla. Çıkan kirli bezleri makinenin 90 derecesinde yıkatıyordum ancak, uğraştırıcı bir tarafı var elbette özellikle kakalı bezlerde 😁😁
Ayselrn Deletedmom83940 kesinlikle maddiyat olarak düşünürseniz deterjan ve su parasıyla aynı fiyata denk gelecektir ve iki kat eziyet olucaktır anneye çok kaliteli markadar yerine bim a101 gibi markaların bezlerini tercih ederseneniz paketin içindeki bezin tanesi 1,25 krş felan denk geliyır daha hesaplı ve kullanışlı hijyenik olacağını düşünüyorum
Deletedmom83940 Ayselrn hatırlıyorum da annem kardeşime kullanıyordu tabi o zamanlar muşambalar vardı 97-98 senesi bu bahsettiğim boklu bezleri akıtıp bir de kaynatıyordu onunla uğraşmak başlı başına bir zaman kaybı ya bir gününü harcaman lazım biriksin öyle yapim desen kokar 🤦🏻♀️😂
Aysezngn Kızlar bence hiç hijyenik değil benim oğlum 2 yaşında 8 aylıkken sünnet ettirdim kagıt bardak ve yıkanabilir bez kullandık mantar oldu normal beze geçtik düzeldi ama o kadar Kötü oldu ki ağlıyordum birsey olacak diye belki sünnetin etkisi vardı olmasında ama bizler öyle büyümüşüz imkansızlıklar dan dolayı maddiyat yoksa tabi yapılır ama önce su kaynatılması sabunla yıkanması sonra makina da yıkanması mutlaka ütülenmesi öyle zor ki hiç vaktiniz olmayacak