Bebeğim doğum pozisyonunu almış ama açılmam yok kızlar
28 haftalığım
Doktor kontrole aldı bir gece hastanede yattım sonra çıkardı
Doğum yok dedi ilk gittiğimde ve çıkarkende gününü bekler korkma doğmaz dedi
10 gün rapor verdi
Benim gibi başından geçenler vardır illaki önerileriniz neler olur bana 🥺