Muhammedin_annesi22 ya millete bakma sen korkutmak için can atiyolar gerçekten orası açıklık olana kdara Allah’ın hikmeti o kadar inceliği ki sinirleri hiç hissetmedigin için bebeğin çıkması böyle lönk diye oluyo. En sevdiğim kısım o oldu benim hatta doğum sırasında bebek ordan nasıl çıkacak diye korkumdan hep sıkıyordum o girişi. Biri geldi yanımda kızım sıkma çocuğa yazık kafası gorunuyi bırak çıksın çocuk deyince bir bıraktım eve bastırdığı gibi çıktı. O düşüncen zorlaştırır seni. Ne kadar rahat olursan bebek o kadar rahat firtlar çıkar. Bir güzel oluyo hafifliyosun. İnşallah tekrar normal doğurmak nasip olur ben tekrar tatmak istiyorum ,sana da olur da burda yazarsın çok korkuyodum kolayca normal doğurdum diye yaz inşallah 🙏🙏 bir de insanlar o kadar kıskanç ki kolay dogurana sinir oluyolar . Kolay dogurana sırf nazar değer diye anlatmiyo. Etrafta hep kotuntecrubesi olan dolasiyo.