Dün çok yoğun bir gün geçirdim sürekli ayaküstü çalıştım epey koşturmacalı bir gündü. Akşam eve geldikten sonra da çok dinlenme fırsatı bulamadan uyuyup kalmışım. 27.haftamdayım. Gün içerisinde bebeğim çok hareketli değildi benim hareketlerimden dolayı, akşam da uyuyakaldığım için takip edemedim sabah uyandım yine hareketleri çok belirgin değildi. Endişeliyim 😔