Papatyamm1 Ayrıntılı ultrasona gideceğim birazdan. Ayrıntılıda bebek hareketli ılsa mı iyi bakılıyor yoksa durgun olsa mı? Ona göre çikolata falan yicem.😬
Mucizeminnos Papatyamm1 çok hareketli olduğunda da bakılamıyo yüzden ben çikolata yemeden gittim bakıldı sadece bi yeri net göremedi pozisyon değişsin diye ara verdik yürüdüm geldim bakıldı
MaryVenus Papatyamm1 Bebegine bagli canim. Zaten hareketliyse tatli seyler yeme. Ben yaptim o hatayi kıpır kıpırdı. Ama gunduzleri uyuyan hareket etmeyen bir bebekse yiyebilirsin.
tugbaturkoglu Ben çikolata yedim diye doktor bana kızmıştı çünkü bebek çok haraketli oluyor ve aşağı başlı yapıyor rahim de ister istemez kasılıyor 5 saat bekledik maalesef uygun pozisyon için
Papatyamm1 Yaptırdım geldim kızlar çikolata temiştim bebiş hareketliydi ama normal yani çok değil bakıldı şükür bir sıkıntımız yok 🥰