Syldz45 41 olduk ne sancım geldi ne suyum hiç bir belirtim yok. Bugün suniyle başlatacak doğumu. Dua edin lütfen kolay bir doğum olsun sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım 🙏
Eylemkurtkaya Syldz45 rabbim yar ve yardımcın olsun, Ben de bir ay önce normal doğum yaptım şimdi yavrum kucağıma yazıyorum,İnşallah herşey yolunda gider ve sağlıkla kucağına alırsın ❤️
Umran06 Syldz45 rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu. Kolay doğumunuz olsun inşallah bir avazda. Güzel doğum hikayenizi bekliyorum.
Umme1405_ Syldz45 hayırlısı olsun inşallah sagsalim kavuş yavruna 🤲 bu arada devlette mi yapacaksın özelde mi
Syldz45 HKclm amin canım inşallah 🙏 dua edicem isteyen herkes için rabbim kucaklarımızı boş koymasın inşallah