Sevdece kuzum benim hiç korkma 32+1 iken yoğun kanama ve sancilarla gittim benimde 3 cm acikligim vardı yatış verdiler serumlar ilaçlar ciğer iğnesi vs yapılması gerekenleri yaptılar eve döndüm 2 gün sonra tekrar yatış verdiler rahim agzi 15 mm olmuş kisalmis işte 2 gün sonra çıktım şimdi 3 gündür çok şükür ne sancı ne bir şey çok iyiyim kontrole de gittim ve iyi olmamı her şeyden çok artık stres yapmamaya bağlıyorum kesinlikle inan bana stres daha çok etkiliyor sürekli düşünüp kendini de bebegi de strese sokma sen strese girersen oda girer ve rahmin kasılır. Hastaneden yatisin durumuna göre biter eve gönderirler eve gittiğinde sürekli yat oturma bile yat, uzan tuvalete çık yeter eğilip kalkma asla ve üstünü giyerken bile dikkatli ve yavaş ol acele etme sıcak suyla duş sakin alma rahmi gevşetir vücudu gevşetir ılık duş almaya bak üzülerek Bende öyle yapıyorum artık bunun dışında da bol bol su iç süt meyve suyu ic bebege kilo yapan besinler ağırlıklı beslen ki bilmezsin Allah esirgesin erken gelirse bile kilosu yerinde güzel olsun bebeğinin. Yani başka ne söyleyebilirim bilmiyorum kendi tecrubelerimden bu kadar yardımcı olabildim dualarım sen ve diğer bütün annelerle ve anne olmak isteyenlerle Rabbım herkesin gönlüne göre versin kimseyi evladı ile sınamasın inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın. Dediğim gibi hiç stres yapma ve anlattiklarima dikkat et göreceksin daya iyi olduğunu. Beni çok korkutmuştu doktorlar 2 gün sonra dogururum demiştim öyle sandım ama bizim gibi olup 40 haftayı gören var sabırlı ve sakin ol lütfen 🌸❤️