sinhat htccsknr ay allah acısız bi şekilde kucağına aldırsın inşallah bende pazartesi sezeryan olcam çok korkuyorum
Ezgii0 htccsknr sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bizde 15 günlük olduk. Her acı geçiyor merak etmeyin 😇
sinhat htccsknr nasıl korkmuyosun banada taktik verirmisin ben kafayı yemek üzereyim 😂günler yaklaştıkça
htccsknr sinhat dünyada milyonlarca kadın sezeryan doğum yapmış da ben mi yapamıycam diyorum 😂😂😂 dikişse dikiş, acıysa acı hepsi geçer bunların bana ne getirdiği önemli 😂
Zeyneponur htccsknr aynı benim kendimi avutma biçimim 😂sonuca odaklı 🌸💞sağlıkla al kucagina inşallah 🌸
Sfyb GAMSSE bana 39+5 sezeryan dedi zorunlu ama bebek iri olduğu için , aslında ben normal doğum istiyordum