Urgen Merhaba arkadaşlar kaçıncı haftada doğum yaptınız? Erkek bebekler daha geç geliyor dendi doğru mu acaba
Elanurgvn61 Urgen Valla 40+1 de yaptım doğumu ultrason a gire 41 +5 ti kanala giremedi 0 sancı 0 açılma o yüzden sezeryan oldum🙂 Hiç inanmazdım erkek bebek geç gelir lafına ama fikrim değişti 😂
strawbery Urgen ya o bi hurafe canim kiz erkek hic farketmiyor her bebek degisik oluyor oglum 37+2 de dogdu 😊
SutlacimiYedimmiBen Urgen iki oglum var biri 35.haftada gelirken digeri zamaninda40.haftada geldi ne zamn gelicekleie belli olmaz