Dün ilk defa alttan muayene oldum ve sonrasında kanamam oldu doktor ped koy takip et dedi ped de lekelenmeler devam etti ama kanama gibi değil daha çok çamur gibi siyah yeşil sarı arası bir şeydi sanki çamur bulaşmış gibi. Az önce sümüksü bir şekilde gördüm yine lekeli. Nişan denilen şeye benziyor ama normal beyaz akıntı da öteki kanamayla birleşince mi böyle oldu bilemedim nasıl emin olcam onu da bilmiyorum. 37+2 tam da hissettiğim zaman aslında annem yarın öğlen inecek uçaktan. Ağrım sancım da yok ama meraklandım gece gece 🤭🤡🤡 bi yanım az daha büyüsün istiyor bi yanım gelsin istiyor bi yandan bi sinyal de bekliyorum artık dün bi cm açılma demişti ondan sonra hemen mi gelir uzun sürebilir mi ondan da bahsetmedi hiç.