iyi geceler anneler☺️biraz uzun olabilir okuyanlara teşekkürler ♥️
öncelikle hemen hemen 1 ay önce doktora gittim ilk gitmemdi düşük riski var dedi kesenin etrafında kan görüyorum dedi ama ben hasta olmama yakın hamile kaldım benim eşim uzman asker 9nisan son adet tarihimin ilk günüydü eşimde 24 nisanda geldi yani hemen hemen hasta olacağım zamanlar geldi ilk günden hamile kalmışım galiba işte oyüzden kan gördüğünü söyledi ve ara ara kasık ağrım ve aşırı derecede bel ağrım oluyor özellikle çok oturduğumda belim ağırıyor ama bu iki gece oldu tam uyku moduna geçiyorum yatağıma uzanıyorum karnıma ağrı giriyor sanki saatlerdir karnımın üzerine yatmışım gibi ağrı oluyor sizce bu normalmidir başına gelen oldumu acaba