Hilalnur12 Kızlar 17+2 hamileliğim ama hala mide bulantılarım var ve çok iştahsızım , ne zamana geçer ya çok yoruldum mide bulantısından kusmalardan şuan böyle olmam normal mı sizce 😔
Hilalnur12 Muzlupuding ayyy hiç bilmiyorum..12 haftalık olsun geçer dediler geçmedi 16 olsun geçer dediler geçmedi 17.hafta bitecek hala kusuyorum hamilelikten hiç tat alamadım alamıyorum 😔
Muzlupuding Tugce3441 cocukken hep dua ederdim benim miğdem bulanmasın hamilelikte diye geldi burnuma bitti 😆😆😆
Hilalnur12 Tugce3441 hamilelikten hamileğide değişıyor bu benim ikinci hamilelik ilkinde bu kadar uzun sürmemişt..ilk çocuğum erkek bu ikinci kız cinsiyeti oda fark gösterebilir belki.Hepimiz bian önce atlatalım inşallah 🤲
Ozlemyusuf Hilalnur12 al bendende aynısı valla oğlumda en azından ilaç içince etki ediyordu biseyler yiyordum bunda ilaç da etki etmiyor
Hilalnur12 Ozlemyusuf evet evet aynı oğlumda prilam kullanmıstım 12 haftaya kadar sonrasında gerek kalmamıştı bunda kızımda yani ilk haftalar zofer kullandım şimdide prilam a devam ediyorum hala banamısın demiyo